آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/4/2|6/23/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -روزقدس روز  نه گفتن به اشغال فلسطين هاي فرهنگي  ماست .

    لاله افتخاری در گفتگو با نما :

    روزقدس روز نه گفتن به اشغال فلسطین های فرهنگی ماست

    لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس روز نه گفتن مردم به اشغال فلسطین های فرهنگی كشور و مبارزه با هرگونه نفوذ و سلطه فرهنگی ، آموزشی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی در كشور از سوی بیگانگان می باشد .

  • عکس خبري -عجيب و متناقض!

    عجیب و متناقض!

    «آقای روحانی به ‌جز سه استان خراسان كه طبعاً در اختیار جناح راست است، در استان‌های زنجان، سمنان، قم، همدان و مركزی نیز رأی كمتری آورد. بعضی از این استان‌ها واقعاً توسعه‌ نیافته‌اند و طبیعی است كه به سمت پوپولیسم كشیده شوند.» حدس زدن اینكه این سخنان متعلق به نماینده جریان اصلاحات است، كار دشواری نیست!

  • عکس خبري -نگاه جهان اسلام به مساله فلسطين اعتقادي است

    حسن لاسجردی در گفت و گو با نما :

    نگاه جهان اسلام به مساله فلسطین اعتقادی است

    یك عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت : فهم مساله فلسطین ، رقابت های داخلی ، ایجاد گروه های غیر سیاسی ، حقوق بشری و گروه های زنان همگی مواردی است كه ذیل مساله فلسطین به وجود آمده است و مقاوت فلسطین را در برابر اسراییل به طرز معناداری تغییر داده است .

  • عکس خبري -پيامک برقراري مجدد يارانه ها فريب افکار عمومي براي کسب راي بود

    محمد علی مددی در گفتگو با نما:

    پیامك برقراری مجدد یارانه ها فریب افكار عمومی برای كسب رای بود

    محمد علی مددی گفت: رییس جمهور درعمل به وعده ها و اجرایی كردن آنچه به مردم در زمان تبلیغات انتخابات گفته وامانده است ، دولت اكنون در اجرایی كردن وعده هایی چون برقراری مجدد یارانه افرادی كه یارانه هایشان قطع شده حرفی بدون ضمانت اجرا ، غیر قانونی و غیر عملیاتی زده و صرفا وعده هایش در این مورد جنبه تبلیغاتی داشته و به قصد كسب رای بوده است .