نسخه چاپی

تظاهرات استرالیایی ها برای آزادی آیت الله نمر

عکس خبري -تظاهرات استراليايي ها براي آزادي آيت الله نمر

شركت‌كنندگان در این تظاهرات اعلام كردند: نظام سعودی و استكبار جهانی و ابزارهای دست آنان یعنی گروهك‌های تروریستی در پی فتنه‌انگیزی در جهان اسلام هستند.

به گزارش نما به نقل از ایکنا، شمار زیادی از اقلیت مسلمان استرالیا با تجمع در مقابل سفارت عربستان در کانبرا، پایتخت این کشور، آزادی آیت‌الله شیخ النمر از زندان‌های آل‌سعود را خواستار شدند.



خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) خبر داد: شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با سردادن شعارهایی علیه نظام سعودی، صدور حکم ظالمانه آل‌سعود علیه آیت‌الله النمر را محکوم و ضمن هشدار به مقامات سعودی برای اجرای این حکم، آزادی هر چه سریعتر این روحانی شیعه را خواستار شدند.


شرکت‌کنندگان در این تظاهرات اعلام کردند: نظام سعودی و استکبار جهانی و ابزارهای دست آنان یعنی گروهک‌های تروریستی در پی فتنه‌انگیزی در جهان اسلام هستند.


از سوی دیگر، کمیته سازماندهی این تظاهرات طی نامه‌ای به گروه بیست، خواستار اعمال فشار بر آل‌سعود و آزادی هرچه سریعتر آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر شدند.


شایان ذکر است که آل‌سعود پس از گذشت دو سال از بازداشت شیخ النمر به اتهام هدایت قیام‌های اعتراضی مردمی سال ۲۰۱۱ در عربستان سعودی که خواهان اصلاحات سیاسی و اجتماعی شده بودند، اخیرا حکم اعدام وی را صادر کرده است.

۱۳۹۳/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...