نسخه چاپی

گزارش سایت استرالیایی در مورد تیم ملی

یك سایت استرالیایی در آستانه جام ملتها به بررسی آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، سایت theage استرالیا در مورد تیم ملی ایران نوشته است: ایران توجه وِیژه ای به فوتبال دارد و به همین دلیل سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش انتخاب کرده. با حضور کی روش، ایران فوتبال را به شکل بسیار منظم و سازماندهی شده ای بازی می کند و این تیم بهترین عملکرد را در بین تیمهای آسیایی حاضر در جام جهانی داشت و در کمال بدشانسی در مرحله گروهی از آرژانتین شکست خورد.مشکل اصلی این تیم کمبود بازیهای تدارکاتی است.
از دید نویسنده این مطلب، تیم ملی همیشه جام ملتها را به شکل یک تورنمنت تدارکاتی مناسب برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی دیده است.
سایت استرالیایی از ایران به عنوان یک تیم فوق العاده قوی نام برده که مدتهاست در جام ملتها نتوانسته به موفقیت ویژه ای برسد و آخرین قهرمانی این تیم به سال 1976 برمی گردد.

مهره کلیدی: نکونام
او کارهایی انجام داده که کمتر کسی در آسیا توان انجام آن را داده است. کاپیتان تیم ملی ایران و یکی از نمادهای فوتبال ایران موفق شده دروازه رئال مادرید را باز کند. او بازیکنی است که فوتبال را بسیار خلاقانه و با استیل بازی می کند و توانایی های او را کمتر کسی در فوتبال آسیا دارد.

پیش بینی:
روی حضور ایران در مرحله نیم نهایی جام ملتها می توان حساب کرد. آنها احتمالا در این مرحله به کرده جنوبی یا استرالیا می خورند و برای رفتن به فینال نیاز به کمی شانس دارند هر چند که اگر ایران قهرمان جام ملتها شد اصلا تعجب نکنید

مهره قابل توجه برای استرالیایی ها: رضا قوچان نژاد
مهاجم تیم ملی ایران فوتبالش را در هلند شروع کرده و سابقه بازی در تیمهای پایه این کشور را دارد. او دارای تمام فاکتورهای یک مهاجم مدرن است اما نکته عجیب او حضورش در لیگ کویت علیرغم بازی هایش در فوبال اروپاست. گوچی با حضور در لیگ استرالیا می تواند دوباره به فوتبال اروپا برگردد.

چهره ویژه: علیرضا جهانبخش
این بازیکن جوان که عضو تیم نایمخن هلند است می تواند یکی از بهترین بازیکنان جام ملتها شود. او اگر چه تنها 21 سال دارد و در رده ملی بازیکن بی تجربه ای محسوب می شود اما جام ملتهای آسیا می تواند فرصت مناسبی برای معرفی او به فوتبال جهان باشد و حتما بازیهای این بازیکن در استرالیا را زیر نظر بگیرید.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...