نسخه چاپی

اعزام دانش‌آموزان استان كرمانشاه به اردوهای راهیان نور

معاون اردویی سپاه نبی اكرم (ص) استان كرمانشاه از اعزام دانش‌آموزان كرمانشاهی به اردوهای راهیان نور در بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: پیش‌بینی ما برای این اعزام ۱۰ هزار نفر است.

به گزارش نما، علی یوسفی‌راد در گفتگو با مهر، از اعزام دانش‌آموزان کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی خبرداد.

وی گفت: طی این اردو که در بهمن‌ماه خواهد بود بخشی از دانش‌آموزان دختر و دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌کنیم که پیش‌بینی ما حدود ۱۰ هزار نفر است.

معاون اردویی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال در مجموع کل کاروان‌های مردمی، خودجوش، کاروانی و... ۵۷۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید کرده‌اند.

وی افزود: امسال برای اولین بار شش هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان را به مناطق عملیاتی غرب و یادمان‌های استان کرمانشاه اعزام کردیم.

یوسفی راد ادامه داد: هم‌چنین امسال ۱۵ هزار نفر از دانش‌آموزان پسر و ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف نیز به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

وی گفت: در بحث اسکان کاروان‌های راهیان نور نیز ۳۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف و دانش‌آموزی را در یک دوره سه روزه اسکان دادیم طوری که در هر شب ۱۰۰ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.

یوسفی‌راد از اعزام کاروان‌های راهیان نور به جنوب و غرب کشور طی اسفندماه امسال و نوروز ۹۴ هم خبر داد.

وی یادآور شد: در بحث اسکان زائرین اربعین حسینی تعهداتی داشتیم که به خوبی انجام شد و بخشی از اسکان و پذیرایی از زائران عتبات چه پیش از اعزام و چه پس از بازگشت توسط معاونت اردویی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه صورت گرفت و آمادگی برای پذیرایی زائرین عتبات عالیات در کرمانشاه و شهرستان‌هایی چون سرپل‌ذهاب و اسلام‌آباد غرب وجود داشت.

معاون سپاه نبی اکرم (ص) افزود: پذیرایی و اسکان زائران به نحوی بود که طبق نظرسنجی‌ها بیشترین رضایت‌مندی را در پی داشت.

یوسفی‌راد تصریح کرد: از زمان تشکیل ستاد و قرارگاه اربعین در استان ما نیز آمادگی خود را برای کمک در این زمینه اعلام کردیم و در زمان برگشت زائران عتبات بیش از دو هزار نفر از از آنان را که اغلب تک نفره و دو نفره بودن پذیرایی کرده و اسکان دادیم.

وی گفت: البته اسکان دو هزار نفر، به صورت نفر به نفر کار سختی است که بحمدالله از عهده آن برآمدیم و ما در محل‌های تعیین شده برای خدمات دهی به زائرین، خدمات دیگری چون خدمات درمانی را نیز ارائه کردیم.

۱۳۹۳/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...