نسخه چاپی

انتخاب اعضای شورای فرهنگی در مترو تهران

وی در ادامه گفت :برای تصمیم گیری در بخش های مختلف از افراد حقیقی دیگر كه در آن حوزه تخصص دارند نیز استفاده می شود تا بهترین تصمیم گیری مطابق با فعالیت های آن بخش صورت گیرد.

به گزارش نما به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران،با توجه به تاكيدات شهردار تهران در خصوص تشكيل شوراي فرهنگي، شركت بهره برداري مترو تهران اعضاي اين شورا را تعيين كرد.

دكتر محسن نايبي؛ مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه طي حكمي محمدصائبي سر پرست معاونت فرهنگي و اجتماعي را به عنوان دبير شوراي فرهنگي و عبدالله پور جانشين فني مديرعامل و معاون امور ايستگاه ها ؛ جواد رنجه معاون منابع انساني ؛ احسان مقدم مشاور مدير عامل و مدير ارتباطات و امور بين الملل و وحيد قاسمي مدير فناوري اطلاعات و ارتباطات را به عنوان اعضاي شوراي فرهنگي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه منصوب كرد.

دكتر نايبي با بيان اينكه شوراي فرهنگي بر اساس مصوبه شهردار تهران مبني بر هم افزايي فعاليت هاي فرهنگي مجموعه هاي تابعه شهرداري بايد تشكيل شود اظهار كرد: اين شورا با همفكري افراد حقيقي و حقوقي براي رسيدن به اهداف كلان فرهنگي شركت هر ماه بر گزار خواهد شد و بعد از بررسي موضوعات مختلف، مصوباتي كه در خصوص برنامه هاي كلان مورد تاييد اعضا قرار ميگيرد به تاييد نهايي رسيده و تقسيم وظايف صورت مي گيرد .

وي در ادامه گفت :براي تصميم گيري در بخش هاي مختلف از افراد حقيقي ديگر كه در آن حوزه تخصص دارند نيز استفاده مي شود تا بهترين تصميم گيري مطابق با فعاليت هاي آن بخش صورت گيرد.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران در پايان تصريح كرد: اين شورا در راستاي اهداف فرهنگي اجتماعي شهرداري تهران و با استفاده از ظرفيت هاي كالبدي اين شركت در جهت تقويت شعائر ديني، تحكيم مباني اخلاقي ، سبك زندگي ايراني اسلامي و توسعه فرهنگ شهروندي منشا خدمات برجسته باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...