نسخه چاپی

مهدوی: با صبوری مقابل ژاپن پیروز شدیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار برابر ژاپن موفق شدیم با صبوری به هدف خود برسیم.

به گزارش نما، مهدی مهدوی در گفت و گو با فارس، درمورد پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: من فکر می‌کنم که این بازی بدون توجه به بازی های دیگر خیلی برای ما مهم بود، چون ژاپن یکی از حریفان ایران در مسابقات انتخابی سال آینده است. آنها در کشور خود و مقابل تماشاگرانش بازی می‌کرد و از همه مهمتر اینکه توانسته بود چند پیروزی خوب هم کسب کند و اعتماد به نفس خوبی داشت.

پاسور تیم ملی والیبال ایران افزود: تیم ما در شرایطی قرار داشت که 5 بازی را پشت سر هم باخته بودیم و کمی اعتماد به نفس مان پایین بود. فکر می کنم ست اول و دوم را به دلیل چند اشتباه فردی واگذار کردیم. خیلی خوب خود را آماده کرده بودیم که در این مسابقه پیروز شویم چون برایمان حیثیتی بود. جدا از نتایجی که کسب کرده بودیم و در بازی های آینده کسب می کنیم، خیلی دوست داشتیم در این دیدار پیروز باشیم. با شرایطی که تیم ایران دارد فکر می کنم خوب بازی کردیم و در پایان با صبوری که داشتیم موفق شدیم حریف را شکست دهیم.

وی با اشاره به مصدومیت غفور و محمود تصریح کرد: متاسفانه چون غفور در چند بازی اخیر تنهایی در پست پشت خط زن بازی کرد کمی فشار تحمل کرد و قبل از بازی نتوانست خوب تمرین کند، اما خوشبختانه محمودی جایگزین وی شد و با وجود اینکه کمر درد شدیدی داشت توانست به تیم کمک کند. با توجه به اینکه به دلیل تحمل چند شکست پشت سر هم از نظر روحی و روانی به مشکل برخورده ایم توانستیم ژاپن را شکست دهیم که این موضوع بسیار امیدوار کننده است. امیدوارم در مسابقات انتخابی المپیک هم که خیلی است بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درخصوص سه بازی باقی مانده در جام جهانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با این پیروزی از بحران خارج شده باشیم و مصدومان ( غفور و محمودی) زودتر بهبودی کامل پیدا کنند، چراکه پست پشت خط زن به نوعی عصای دست پاسور است و تاثیر زیادی در روند بازی تیم دارد. امیدوارم با آماده شدن این دو بازیکن و سایر بازیکنان در دو روز استراحتی که برای تیم‌ها در نظر گرفته شده است بتوانیم سه بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...