نسخه چاپی

بازتاب فعالیت مربی ایرانی در لیگ استرالیا

عکس خبري -بازتاب فعاليت مربي ايراني در ليگ استراليا

حضور یك مربی ایرانی در تیمی استرالیایی بازتاب زیادی در رسانه‌های این كشور داشت.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، پوریا نبی مربی جوان ایرانی که هدایت تیم آلبانی کریک در لیگ استانی استرالیا را برعهده گرفته در دومین سال مربیگریش در این تیم مورد توجه رسانه‌های استرالیایی قرار گرفته است.

روزنامه کوئیست نیوز در گزارشی کامل در خصوص تیم آلبانی کریک نوشت:«این تیم بعد از اینکه فصل قبل را در میانه‌های جدول به پایان رساند برای دومین سال متوالی پوریا نبی مربی ایرانی خود را روی نیمکت نشاند به این امید که بتواند این‌بار در جمع صدرنشینان قرار بگیرد.»

این روزنامه در ادامه مصاحبه‌ای با پوریا نبی انجام داد که این مربی ایرانی گفت:«خیلی مطمئنم با بازیکنان جوانی که در اختیار دارم سال خوبی را رقم بزنیم. من سال قبل که آمدم بازیکنانی در اخیتار داشتم با میانگین سنی 19 تا 22 سال به همین خاطر آنها نیاز به زمان داشتند تا به خودباوری لازم برسند. ما نیم فصل دوم فصل قبل نتایج خیلی خوبی گرفتیم و قطعا این فصل هدفمان این است که کار بزرگی را انجام بدهیم.»

این روزنامه در پایان نوشت:«پوریا نبی همزمان با هدایت تیم بزرگسالان آلبانی کریک وظیفه مدیریت و نظارت بر تیم‌های 16، 17 و 18 سال باشگاه را نیز برعهده دارد.»

۱۳۹۴/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...