نسخه چاپی

داعش استرالیا را هم تهدید كرد

یك عنصر گروه تروریستی داعش كه اهل استرالیاست با انتشار یك فیلم، مردم این كشور را به مرگ تهدید كرد.

به گزارش نما به نقلاز افکارنیوز، گروه تروریستی داعش به تازگی یک ویدئو در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن پسر "خالد شروف"، تروریست داعشی اهل استرالیا، جلیقه ای انتحاری به خود بسته است و استرالیایی‌ها را تهدید به مرگ می کند.


این نخستین باری نیست که خالد شروف از فرزندان خود برای تهیه فیلم های تبلیغاتی سوء استفاده می کند. خالد شروف در سال 2014 هم در یک فیلم تبلیغاتی دیگر پسر خود را در حالی که سر بریده شده یک سرباز سوری را در دست داشت، به جهانیان نشان داد.


طبق گزارش خبرگزاری های استرالیا، این فیلم به تازگی تهیه شده است. در این فیلم "خالد شروف" که پشت دوربین قرار دارد از پسر 8 ساله خود می پرسد: چگونه یک استرالیایی را می کشی؟!


سخنگوی پلیس استرالیا اعلام کرد تیم مقابله با تروریسم در حال بررسی این ویدئو است؛ اما در حال حاضر هیچ خطری استرالیا را تهدید نمی کند.


در سال 2015 گزارشهای تأیید نشده ای از مرگ "خالد شروف" در حملات هوایی موصل عراق منتشر شد. وی در سال 2013 برای پیوستن به گروه تروریستی داعش استرالیا را به مقصد سوریه ترک کرد. همسر وی که چندین بار تلاش کرده بود فرزندانش را به استرالیا بازگرداند، در سال 2015 کشته شد.

۱۳۹۶/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...