نسخه چاپی

اخراج اوسیك از تیم ملی فوتبال استرالیا

عکس خبري -اخراج اوسيک از تيم ملي فوتبال استراليا

به دنبال شكست تحقیر‌‌‌آمیز تیم ملی استرالیا برابر فرانسه در دیداری دوستانه، فدارسیون فوتبال این كشور، سرمربی آلمانی كانگوروها را اخراج كرد.

به گزارش نما به نقل از  تسنیم، شب گذشته (جمعه) تیم ملی استرالیا در دیداری دوستانه در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۶ بر صفر تن به شکستی تحقیر‌آمیز داد. این شکست در شرایطی برای استرالیایی‌ها رقم خورد که آنها در آخرین بازی دوستانه خود نیز برابر تیم ملی برزیل با شکستی ۶ گله تحقیر شده بودند. به همین دلیل فدراسیون فوتبال استرالیا هولگر اوسیک، سرمربی تیم را از کار برکنار کرد.

اوسیک که سابقه کار به عنوان یکی از مربیان تیم ملی آلمان را هم دارد، از سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی استرالیا را برعهده داشت و با وجود بازی‌های پرفراز و نشیبی که تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ داشت، توانست این تیم را به مرحله نهایی رقابت‌ها برساند.

فرانک لووی، مدیر فدراسیون فوتبال استرالیا در خصوص دلایل برکناری اوسیک اظهار داشت: این تصمیم در راستای برنامه فدراسیون برای جوانگرایی در تیم ملی و آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی و جام ملت‌های آسیا اتخاذ شده است. هدف فدراسیون فوتبال استرالیا تشکیل تیمی سطح بالا برای حضور در برزیل است که پتانسیل فتح جام ملت‌های آسیا را در خانه نیز داشته باشد. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برای رسیدن به آن اهداف تغییر در کادر فنی تیم الزامی است.

با اخراج اوسیک، دستیارش، اورلیو ویدمار به صورت موقت هدایت تیم ملی استرالیا را بر عهده می‌گیرد تا این تیم را برای بازی دوستانه روز سه شنبه‌اش مقابل کانادا در لندن آماده کند.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...