نسخه چاپی

ایران از مردم بحرین حمایت معنوی می‌كند

عکس خبري -ايران از مردم بحرين حمايت معنوي مي‌کند

سفیر سابق ایران در چین گفت: حمایت معنوی و اعتقادی جمهوری اسلامی از منافع مسلمانان قطعا به مزاج آمریكا، عربستان، رژیم صهیونیستی و آل خلیفه خوش نخواهد آمد و آن‌ها به خوبی می‌دانند كه هیچ پایگاه مردمی در منطقه از جمله بحرین ندارند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، "جواد منصوری" با اشاره به اظهارات سخیف وزیر امور خارجه بحرین مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی این کشور، گفت: در واکنش به تحولاتی که در بحرین شاهد آن هستیم طبیعی است قدرت‌هایی چون آمریکا از این که یکی از پایگاه‌های قدرت خود را در منطقه از دست بدهند وحشت داشته و در تلاشند تا جنبش ملت بحرین را سرکوب و منافع خود را حفظ کند.
وی ادامه داد: آمریکا با استفاده از عربستان و دولت بحرین در تلاش است تا حرکت‌های مردمی را سرکوب کند و در این راه از هیچ جنایتی کم نخواهد گذاشت اما چندان موفق نبوده زیرا حرکت‌های مردمی روز به روز گسترده‌تر می‌شود.
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: حمایت معنوی و اعتقادی جمهوری اسلامی از منافع مسلمانان قطعا به مزاج آمریکا، عربستان، رژیم صهیونیستی و آل خلیفه خوش نخواهد آمد و آن‌ها به خوبی می‌دانند که هیچ پایگاه مردمی در منطقه از جمله بحرین ندارند بنابراین به شدت حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم سرکوب کرده و از آن وحشت دارند.
منصوری افزود: آن‌ها می‌دانند اگر انعطاف نشان دهند در مقابل خشم مردم و واکنش آن‌ها نسبت به جنایاتشان دوام نخواهند، آورد تمثیل این موضوع شاه ایران است که با کاهش فشارهای خود سقوط کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حکام منطقه از جمله حاکم بحرین از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم بحرین بسیار آشفته شده و ایران را متهم به دخالت می‌کنند و مردم منطقه به اینگونه سخنان سخیف توجه نخواهد کرد.

۱۳۹۲/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...