آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1397/3/9|5/30/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري - تحليل مبارزات سياسي امام حسن و امام حسين (ع) به روايت رهبر انقلاب

    تحلیل مبارزات سیاسی امام حسن و امام حسین (ع) به روایت رهبر انقلاب

    كتاب «دو امام مجاهد» مشتمل بر سخنرانی‌های رهبر انقلاب توسط انتشارات دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی منتشر شد.

  • عکس خبري -مطالبه‌ اجراي حدود الهي

    «آزار جنسی شماری از دانش‌آموزان» در دبیرستانی در غرب تهران...

    مطالبه‌ اجرای حدود الهی

    جرم یا بزه‌های اجتماعی معضلاتی هستند كه انتشار اخبار وقوع آن می‌تواند واكنش‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد. انتشار خبر جنایت اندوه‌بار در یكی از دبیرستان‌های غرب تهران به شدت وجدان عمومی را جریحه‌دار كرده است.

  • عکس خبري - چرا نمي شود با آمريکايي ‌ها تعامل کرد؟
  • عکس خبري -آوار فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي
  • عکس خبري - دعاي روز چهاردهم ماه رمضان/صوت

    دعای روز چهاردهم ماه رمضان/صوت

    به گزارش نما، ماه مبارك رمضان فرصتی است تا از بركت سفره الهی بهره‌مند شویم، بركتی كه بندگان هر روزه می‌توانند با خواندن ادعیه‌های مناسب هر روز بهره ببرند. به همین مناسبت، همراه با شما دعای روز چهاردهم ماه مبارك رمضان را در دو قالب صوت و متن با هم می‌شنویم و می‌خوانیم. بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ لا تُؤَاخِذْنِی فِیهِ بِالْعَثَرَاتِ وَ أَقِلْنِی فِیهِ مِنَ الْخَطَایَا وَ الْهَفَوَاتِ وَ لا تَجْعَلْنِی فِیهِ غَرَضاً لِلْبَلایَا وَ الْآفَاتِ بِعِزَّتِكَ یَا عِزَّ الْمُسْلِمِینَ خدایا مرا در این ماه بر لغزش‌ها سرزنش مكن، و از خطا‌ها و افتادن در گناهان دور بدار، و هدف بلا‌ها و آفات قرار مده، به عزّتت اى عزّت مسلمانان.

  • عکس خبري -اصلاحات متناقض

    بررسی اتفاقات حوزه زنان در نبود ولی عهد عربستان

    اصلاحات متناقض

    دستگیری های اخیر فعالان زن سعودی بخشی از تناقض­ های متعدد در جامعه عربستان است، تناقضی كه یك سر آن در سیاست­های آنان نهفته است و سر دیگر در مراودات درباری كه اكنون مضمحل ­تر از گذشته است آنان می­ دادنند اكنون موضوع اصلاحات برای سعودی­ هایی كه رویكردهای مستقل دارند، بسیار خطرناك است تا جایی كه این افراد تلاش دارند این روزها خود را از نظام سیاسی بسیار حساس و خط قرمزهای متغیر آن در امان نگاه دارند و برای حفظ این مقوله حاضرند جان یكدیگر را بگیرند.

آخرین اخبار