ورود اوباما به ایتالیا تحت‌ تدابیر شدید امنیتی

بارك اوباما رئیس جمهورِ سابق آمریكا در میان تدابیر شدید امنیتی، برای شركت در نشست بین المللی نوآوری های غذایی وارد شهر میلان در شمال ایتالیا شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: بارک اوباما رئیس جمهورِ سابق آمریکا در میان تدابیر شدید امنیتی، برای شرکت در نشست بین المللی نوآوری های غذایی وارد شهر میلان در شمال ایتالیا شد.

اوباما دوشنبه (دیروز) در نخستین سفر بین المللی خود پس از ترک کاخ سفید مورد استقبال 'متئو رنتزی' رهبر حزب دموکراتیک و نخست وزیر سابق ایتالیا قرار گرفت.

وی قرار است امروز (سه شنبه) در نشست بین المللی 'Seeds&Chips' در زمینه نوآوری غذایی سخنرانی کند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا با کاروانی متشکل از 14 خودرو و با اسکورت پلیس و یک بالگرد در میان تدابیر شدید امنیتی وارد شهر میلان شد.

تمام خیابان های مسیر از فرودگاه تا هتل اقامتگاه وی، مالامال از ماموران پلیس بود که به ایجاد ترافیک های سنگین در این شهر صنعتی ایتالیا انجامید.

وی قرار است 45 دقیقه در نمایشگاه میلان در باره موضوع تغذیه و تولیدات غذایی سخنرانی کند و همه سه هزار و 500 صندلی سالن سخنرانی وی هر یک به بهای 850 یورو خریداری شده اند.

اوباما دو روز در میلان خواهد ماند و برنامه جابجایی های وی در این شهر تحت نظر سرویس های اطلاعاتی آمریکاست و به دلایل امنیتی منتشر نشده است.

اوباما علاوه بر سخنرانی در نمایشگاه میلان، در نخستین روز از سفر دو روزه خود در مراسم ضیافت شام پشت درهای بسته در موسسه مطالعات سیاسی بین الملل شرکت می کند.

'پائولو جنتیلونی' نخست وزیر ایتالیا، 'متئو رنتزی' رهبر حزب حاکم دموکراتیک، 'سیلویو برلوسکونی' رهبر حزب 'زنده باد ایتالیا' از جمله میهمانان این نشست هستند.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط