آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/4/4|6/25/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -زنگ خطربراي ژانر کودک و نوجوان به صدا در آمده است

    دبیر جشنواره‌ فیلم كودكان و نوجوان اصفهان در گفتگو با نما تشریح كرد؛

    زنگ خطربرای ژانر كودك و نوجوان به صدا در آمده است

    دبیر سی امین جشنواره فیلم كودكان و نوجوانان گفت:كم رونقی در فیلم ها یكی از معضلات امروز سینمای كودكان و نوجوان‌ است،البته امیدواریم كه در این جشنواره بتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

  • عکس خبري -رجزخواني هاي حکام سعودي بي پاسخ نخواهد ماند/رهبر انقلاب درباره حرکت هاي خصمانه عليه نظام را هشدار داده بود

    موسوی لارگانی در گفتگو با نما:

    رجزخوانی های حكام سعودی بی پاسخ نخواهد ماند/رهبر انقلاب درباره حركت های خصمانه علیه نظام را هشدار داده بود

    ناصر موسوی لارگانی گفت:پادشاه عربستان كه از بیماری آلزایمر رنج می برد به دنبال این است كه قدرت را در آینده ای نه چندان دور به فرزندش كه فردی ماجراجو و جنگ طلب است، واگذار كند كه این ماجراجویی طی ماه های اخیر در یمن، بحرین و كشورهای همجوار عربستان خود را نشان داده است.

  • عکس خبري -ويروس‌ خطرناک نفوذ در بين مسئولين!

    ویروس‌ خطرناك نفوذ در بین مسئولین!

    یكی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در طول دو سال گذشته در بحث نفوذ و ورود این ویروس خطرناك به عرصه حكومت‌داری بوده است؛ به گونه‌ای كه ایشان در دیدار اخیر خود نیز در این باره فرموده‌اند: «یكی از اشكالات مدیریّت‌های كلان ما این است كه نرم‌افزار مدیریّتی ما ویروسی بشود؛ یعنی دشمن بتواند در اندیشه‌ مدیریّتی ما ویروسی را وارد كند كه تمام ابتكارات ما و كارهای ما و تصمیم‌های ما را خراب كند و به جهت خلافی هدایت كند و پیش ببرَد.

  • عکس خبري -هرکسي به ايران نگاه چپ داشته باشد پوزش را به خاک مي ماليم/ ثابت کرديم که قدرت موشکي ايران هيچ گاه قابل مذاکره نخواهد بود

    گزارش اختصاصی نما از بازتاب های مردمی اقدام كوبنده سپاه پاسداران؛

    هركسی به ایران نگاه چپ داشته باشد پوزش را به خاك می مالیم/ ثابت كردیم كه قدرت موشكی ایران هیچ گاه قابل مذاكره نخواهد بود

    یك شهروند تهرانی گفت: هركسی كه به ایران اسلامی نگاه چپ داشته باشد، پوزش را به خاك می مالیم،چون 2500سال است كه این كار در خصوص متجاوز كرده ایم ، باز هم از این دست اقدامات تروریستی را به بدترین شكل ممكن جواب خواهیم داد .

  • عکس خبري -شهردار آينده تهران چه کسي خواهد بود؟

    شهردار آینده تهران چه كسی خواهد بود؟

    اصلاح‌طلبان كه توانسته‌اند تمام كرسی‌های شورای شهر تهران را به دست آورند، هر روز نام تازه‌ای را برای جانشینی قالیباف در رسانه‌ها مطرح می‌كنند! از محسن هاشمی كه به عنوان نفر اول راهی شورای شهر تهران شده است تا افرادی چون محمدعلی نجفی و معاونان غلامحسین كرباسچی در شهرداری تهران.

  • عکس خبري -حمله موشکي سپاه نمايش بخش کوچکي از اقتدار ايران در مبارزه با تروريست‌ها بود

    عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با نما

    حمله موشكی سپاه نمایش بخش كوچكی از اقتدار ایران در مبارزه با تروریست‌ها بود

    سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشكی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تكفیری در دیرالزور سوریه تنها نمایش بخش كوچكی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریست‌ها بود.

آخرین اخبار