آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/7/17|10/9/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ خالکوبي‌هاي عجيب سارقان تهراني
  • عکس خبري -کاريکاتور/پرسپوليسي‌ها برانکو را دور زدند!
  • عکس خبري -دولت معوقات کارگران را پرداخت کند

    لطیفی در گفت و گو با نما :

    دولت معوقات كارگران را پرداخت كند

    عضو شورای اسلامی شركت هپكو گفت : مطابق دیداری كه وزیر كار با كارگران داشتند قرار شد درخواست های كارگران عملی شود و پیگیری های لازم صورت گیرد و امیدواریم كه دولت تلاش بیشتری در این باره انجام دهد و مهم ترین بحث در حال حاضر برای ما موضوع اهلیت سهامدار است كه باید بررسی شود و نتایج آن به پرسنل هپكو داده شود .

  • عکس خبري - جنجال امريکا  عليه برجام براي کسب امتياز بيشتر است

    قائد رحمت در گفت وگو با نما :

    جنجال امریكا علیه برجام برای كسب امتیاز بیشتر است

    یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : توصیه می كنیم طرف های توافق برجام بخصوص امریكایی ها عاقل باشند و در مواجهه با ایران چون كره جنوبی خود را به دیوانگی نزنند چرا كه خبری از امتیاز دهی بیشتر نیست .

  • عکس خبري -کليات طرح استخدام معلمان حق‌التدريس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزي تصويب شد

    مفتح در گفتگو با نما:

    كلیات طرح استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی تصویب شد

    مكانیزم خیلی روشنی در برنامه ششم توسعه خواهیم داشت كه در استخدام نیروهای آموزش و پرورش طی 5 ساله برنامه ششم توسعه علاوه بر فارغ التحصیلان دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان، آموزش یاران نهضت سواد آموزی و فعالین حق التدریس ها این ها توانمند شوند و بتوانند در كنار آنها آزمون دهند.

  • عکس خبري -سرمايه‌هاي دشمن

    سرمایه‌های دشمن در درون كشور چه كسانی هستند؟

    امروز می‌بینیم كه وقتی سرداران و سربازان پاسدار جمهوری اسلامی ایران و حافظان امنیت یك كشور 80 میلیونی در برابر دشمن سینه سپر می‌كنند، در جبهه داخلی، افرادی با ملیت ایرانی و هزار ادعا درباره ایران‌دوستی و... به جای حمایت از این نیروهای مقتدر و حمایت از مسیری كه آنان در آن گام گذاشته‌اند، خنجرهای خود را در درون كشور تیز می‌كنند و آتش بیار معركه می‌شوند

  • عکس خبري -آمريکا بخاطر منافع خود از حقوق زنان در عربستان حمايت مي کند

    سجادی در گفت وگو با نما :

    آمریكا بخاطر منافع خود از حقوق زنان در عربستان حمایت می كند

    یك كارشناس مسائل خاورمیانه گفت :پادشاه و ولیعهد عربستان به دنبال اصلاحات برای از بین بردن افراطی گرایی موجود در عربستان اند تا از سویی تغییر ات مدنظر امریكایی ها را برای تغییر بافت سنتی به مدرن در كشور محقق نموده و از سوی دیگر بتوانند تحقق اهداف شوم خود را در عربستان با فضا سازی رسانه ای و انحراف افكار عمومی عملی نموده وادامه دهند .

آخرین اخبار