آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1397/5/22|8/13/2018

اخبار ویژه

  • عکس خبري -فيلم/دعاي زيباي رهبر انقلاب براي جوانان نامتاهل!

    فیلم/دعای زیبای رهبر انقلاب برای جوانان نامتاهل!

    به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان در تاریخ ۱۳۸۴/۱۰/۲۹ را مشاهده می‌كنید. رهبر انقلاب در این دیدار گفتند: ان‌شاءالله كه خداوند متعال همه‌ شما جوان‌های نامتأهل را به زودی زود از نعمت تأهل خوشبخت كننده برخوردار كند.

  • عکس خبري -بيانات مهم رهبر انقلاب درباره مشکلات اقتصادي کشور

    در دیدار اقشار مختلف مردم مطرح شد؛

    توزیع اخیر سكه و ارز نمی‌گوییم خیانت، اما خطای بزرگی بود

    جنگی رخ نخواهد داد چرا كه ما مثل گذشته هیچ وقت شروع كننده جنگ نخواهیم بود و امریكایی‌ها هم حمله را آغاز نمی‌كنند، چون می‌دانند كه صددرصد به ضررشان تمام خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت كرده‌اند به هر متعرضی، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهد كرد. آن‌ها ممكن است خیلی چیز‌ها را نفهمند، اما احتمالاً این‌قدر می‌فهمند كه نتیجه تعرض به ایران را تصور و درك كنند

  • عکس خبري -"اخلاق حلقه گم شده در فوتبال"

    زنگ هشدار در فوتبال به صدا درآمد!

    ورزشگاه یادگار امام(ره)، ورزشگاه غدیر و این بار ورزشگاه آزادی، زنگ هشداری كه به صدا در آمده است. بازی سرخابی‌های پایتخت با نمایندگان خوزستان و آذربایجان و چند بازی دیگر در هفته‌های ابتدای لیگ برتر فوتبال شاهد اتفاقات تلخی بود كه در بیرون ورزشگاه‌ها طراحی و پیشتر از آنكه سوت آغاز بازی زده شود، كلید خوردند!

  • عکس خبري -آسماني ترين ازدواج خلقت

    به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج مولای متقیان (ع) و حضرت فاطمه (س)

    آسمانی ترین ازدواج خلقت

    خداوند دو دریاى مختلف (شور و شیرین یا گرم و سرد یا غیره) را در كنار هم قرار داد، در حالى كه با هم تماس دارند؛ در میان آن دو مانعى است كه یكى بر دیگرى غلبه نمى كند (و به هم نمى آمیزند). پس كدامین نعمت هاى پروردگارتان را انكار مى كنید؟! ـ از آن دو، لؤلؤ و مرجان خارج مى شود.

  • عکس خبري -روايت ماجراي مک‌فارلين

    یك فیلم ایرانی دیگر از هالیوود

    روایت ماجرای مك‌فارلین

    ایالات متحده همواره برای رسیدن به اهداف و تأمین منافعش، از ابزارهای مختلفی استفاده كرده كه یكی از مهم‌ترین آ‌نها هالیوود است. آمریكا تاكنون در موضوع مقابله با جمهوری اسلامی ایران چندین فیلم و سریال تولید كرده كه نمونه اخیر آن كه در حال تولید است فیلمی با موضوع ماجرای مك فارلین است.

  • عکس خبري -مسير انتخابات غير احساسي

    مسیر انتخابات غیر احساسی

    محمد مهدی اسلامی

آخرین اخبار