آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/4/3|6/23/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -تاريخچه و جايگاه دوچرخه در ايران

    تاریخچه و جایگاه دوچرخه در ایران

    فشارهای ناعادلانه مالیاتی و تعرفه‌های نامناسب گمركی، افزایش قیمت دوچرخه را در پی داشته و از طرفی نبود فضاهای كافی و مناسب در شهرها نشان از عدم توجه مسئولان ذیربط به این كالای با اهمیت دارد.

  • عکس خبري -دکتر شريعتي آش شلقمکار اصلاح طلبان

    اختصاصی نما

    دكتر شریعتی آش شلقمكار اصلاح طلبان

    یك استاد دانشگاه بود كه تدریس می‌كرد و دارای دیدگاه‌های خودش بود دیدگاه های شریعتی آش شلقمكاری از عقاید گوناگون غربزده از نوع ماسینیون و چپ غربی از نوع گورویچ و اسلام روشنفكر مذهبی و جنبش چپ غربرگا و ادبیات جذاب و لحن منفی تبرایی بود، از بیان شخصی كه علیه نظم موجود طغیان داشت، اما دارای ثبات تفكر و عقیده و راه و روش مستقلی كه بر پایه اصول ثابتی باشد نبود. لذا خودش هم ندانست كه چه می‌خواهد؟ و چه باید بخواهد؟ و از كجا شروع كند و به كجا برسد.

  • عکس خبري -سياسي کاري دولت يازدهم، مهم ترين عامل کندشدن سرعت رشد علمي

    محمدصادق كوشكی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

    سیاسی كاری دولت یازدهم، مهم ترین عامل كندشدن سرعت رشد علمی

    عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینكه بسیاری از دانشگاه های كشور به خاطر مسائل سیاسی، حتی بیش از یكسال فاقد رئیس بودند، اظهار داشت: به عنوان مثال، دانشگاه تهران نزدیك به دو سال فاقد رئیس بود. نتیجه ی این مجموعه اقدامات و رفتارها موجب شد كه دلسردی پژوهشگران و تولیدكنندگان علم را به دنبال داشته باشد.

  • عکس خبري -تلفيق سنت و مدرنيته  از توليد تا عرضه

    اختصاصی نما

    تلفیق سنت و مدرنیته از تولید تا عرضه

    در شرایطی كه حتی پیشرفته‌ترین كشورهای دنیا با بحران‌های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌كنند؛ تبیین سیاست اقتصاد مقاومتی و راه‌های تحقق آن به عنوان یك راهكار عملی می‌تواند كشور را با اتكا به توان اقتصادی داخلی و از طریق عزمی همگانی به جلو پیش ببرد

  • عکس خبري -تدين ويژگي ممتاز شهيد عرصه علم و جهاد/شهيد چمران  به هيچ علاقه دنيوي پايبند نبود

    دبیر كل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نما :

    تدین ویژگی ممتاز شهید عرصه علم و جهاد/شهید چمران به هیچ علاقه دنیوی پایبند نبود

    ویژگی بارز و نمونه شهید چمران تدین ایشان بود ،یعنی همه رفتارها و اعمال ایشان در كار سیاسی و ،نظامی ، و كار انقلابی ایشان با معیار تدین آن شهید قابل ارزیابی بود ، اگر این ویژگی در كسی ضعیف وجود داشته باشد سایر كارهای آن فرد چندان ارزشمند از كار در نخواهد آمد

آخرین اخبار