آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/5/24|8/15/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -روحاني نتوانست به وعده هايي که داد، عمل کند/ زنگنه  آسيب‌هاي بزرگي به نفت و گاز کشور زد

    احمدی در گفتگو با نما :

    روحانی نتوانست به وعده هایی كه داد، عمل كند/ زنگنه آسیب‌های بزرگی به نفت و گاز كشور زد

    یك نماینده ادوار در مجلس شورای اسلامی گفت : به رغم توانمندی های مدیریتی كه برای بیژن زنگنه مطرح می شود، سوالات و ابهامات بسیاری از بابت خسارت های وارده از عملكرد ایشان به منافع ملی در قراردادهای منعقده از جمله كرسنت ، ارزان فروشی و خام فروشی نفت وجود دارد .

  • عکس خبري -حمايت از داعشي‌هاي ايراني!

    حمایت از داعشی‌های ایرانی!

    در ظاهر شعار مقابله با تروریسم را سر می‌دهند؛ اما در پشت پرده، طرح ایجاد گروهكی مانند داعش را می‌نویسند و به مدد پول‌های آل‌سعود و دیگر رژیم‌های مستبد منطقه آنها را تجهیز می‌كنند تا امنیت و آرامش منطقه را مختل كنند.

  • عکس خبري -چند پرسش از نجفي براي شفافيت

    چند پرسش از نجفی برای شفافیت

    بر خلاف مصرحات رسانه رسمی حزب كارگزاران، آقای نجفی گفته است عضو هیچ حزب سیاسی نیست و در شهرداری ردای سیاست را به در خواهد آورد. چرا او نداشتن یك پشتوانه خرد جمعی - كه منتهی به شفافیت مواضع و پاسخگویی بیشتر نیز می شود - را ارزش می شمارد؟ جمله ایشان به نوعی تخطئه ارزش تحزب است.

  • عکس خبري -من «وتو» مي‌کنم؛ پس هستم!

    اختصاصی نما:

    من «وتو» می‌كنم؛ پس هستم!

    اگر اهل اخبار به ویژه در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل باشید، حتما كلمه «وتو» به گوشتان خورده است؛ كلمه‌ای كه تاكنون بارها و بارها مانع از اجماع جهانی بر سر موضوعات مهمی نظیر اتمام جنگ‌ها و نسل‌كشی‌ها شده است.

  • عکس خبري -تهديد صنايع داخلي در پي خام فروشي گسترده محصولات پتروشيمي/ اقتصاد مقاومتي بايد بر مبناي توليد و پرهيز از خام فروشي شکل گيرد

    شرفی در گفتگو با نما :

    تهدید صنایع داخلی در پی خام فروشی گسترده محصولات پتروشیمی/ اقتصاد مقاومتی باید بر مبنای تولید و پرهیز از خام فروشی شكل گیرد

    یك نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : دولت می بایست با ارایه ضمانت های كافی و در راستای انعقاد تفاهم نامه رسمی ، بخش خصوصی را متعهدانه وارد فعالیت در صنایع نفتی كشور كند تا به اهتمام بخش خصوصی و با یك برنامه استراتژیك بلندمدت بتواند كشور را از خام فروشی در صنعت نفت وپتروشیمی نجات دهد .

آخرین اخبار