آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/2/9|4/28/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -مي خواهم دربين 10 شطرنج‌باز برتر دنيا باشم!

    نفر دوم بانوان شطرنج گرند پری در گفت و گو با نما:

    می خواهم دربین 10 شطرنج‌باز برتر دنیا باشم!

    “مسابقات گرند پری بانوان پنج مرحله ای شد و جدیدا یك‌مرحله دیگر نیز به مراحل آن اضافه شده است. من قبل از این‌اتفاق تصمیم داشتم در گرندپریكس گرجستان شركت كنم اما فرصت كمی تا گرجستان داشتم. با شرایط پیش آمده من هم گرندپریكس روسیه را انتخاب كردم تا فرصت بیشتر برای تمرین در این رقابت‌ها داشته باشم. هدفم قرارگرفتن دربین 10 شطرنج‌باز برتر دنیاست.

  • عکس خبري -ضعف مديريت؛ دليل اصلي نابساماني اقتصادي در کشور/ برجام يک هيچ نتيجه‌اي براي ما نداشت

    صالح اسكندری در گفتگو با نما:

    ضعف مدیریت؛ دلیل اصلی نابسامانی اقتصادی در كشور است

    خود آقای دكتر روحانی و تمام افرادی كه نامزد انتخابات سال 92 بودند به این موضوع معترف بودند و اذعان داشتند كه ما مشكلات اقتصادیمان تنها 30 درصد به مسئله تحریم ها بر می گردد و 70 درصد مشكلات مدیریت داخلی است. یعنی اصل مشكل اقتصادی ما ریشه در داخل دارد و مشكلات مدیریتی در داخل است كه مانع از حل مسائل كشور می شود.

  • عکس خبري -دولت به جاي اعتراض به نقض برجام توسط آمريکا فقط اقدامات آنها را توجيه مي‌کند/ عمر دولت يازدهم به وعده هاي برجام گذشت

    محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با نما:

    دولت به جای اعتراض به نقض برجام توسط آمریكا فقط اقدامات آنها را توجیه می‌كند/ عمر دولت یازدهم به وعده های برجام گذشت

    او كه می گفت در روز امضا برجام همه تحریم ها فرو پاشیده خواهد شد امروزه می گوید: "تنها سه ماه از برجام گذشته سی سال كه نگذشته! چرا اینقدر متوقعید؟!" دولت به جای اینكه از آمریكا مطالبه‌گری كند و به او فشار آورد درصدد توجیه عملكرد بد برجام است و هر نوع مشكلی را به دولت گذشته نسبت می دهد .

آخرین اخبار