آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/10/3|12/24/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -ريسک سرمايه گذاري در بازآفريني شهري بر دوش دولت است

    عشایری در گفتگو با نما:

    ریسك سرمایه گذاری در بازآفرینی شهری بر دوش دولت است

    سرپرست شركت عمران و بهسازی شهری گفت: ریسك سرمایه گذاری در طرح بازآفرینی بافت فرسوده بر دوش دولت است.

  • عکس خبري -سوء مديريت سبب تعطيلي واحدهاي توليدي شده است

    بیگی در گفتگو با نما:

    سوء مدیریت سبب تعطیلی واحدهای تولیدی شده است

    عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با تعطیلی بسیاری از كارخانجات كشور، فرصت های شغلی از دست می رود و تمامی این موارد نتیجه سو مدیریت در عرصه اقتصادی كشور است.

  • عکس خبري -انتحار سياسي!

    عبور از روحانی ....

    انتحار سیاسی!

    فردی چون رئیس‌دولت اصلاحات كه در بسیج چهره‌ها و سلبریتی‌های هنری و ورزشی در سال‌های اخیر تأثیرگذار بوده است، ناچار می‌شود به همان چهره‌ها برچسب دسیسه‌گر و افراد هدایت شده از سوی جریان رقیب را بچسباند

  • عکس خبري -چه کسي تجمعات را به سمت بيت رهبري مي‌کشاند؟

    چه كسی تجمعات را به سمت بیت رهبری می‌كشاند؟

    در روزهای گذشته جریان‌های ضد انقلاب در كانال‌ها و صفحات مجازی تبلیغاتی را مبنی بر برگزاری تجمع مال‌باختگان مؤسسات مالی در اطراف بیت رهبری مطرح كرده‌اند و به روش‌های گوناگون از طلبكاران خواسته‌اند برای رسیدن به مطالبات‌شان در ساعت مقرر تجمع كنند.

  • عکس خبري -ماجراي عجيب پدري که پسر ?ساله‌اش را در قفس نگهداري مي‌کند +فيلم

    ماجرای عجیب پدری كه پسر ۹ساله‌اش را در قفس نگهداری می‌كند +فیلم

    به گزارش نما، یك مرد تایلندی 38 ساله به نام شامان دوآگان، هر روز قبل از اینكه به محل كار خود برود ، پسر 9 ساله خود را در یك قفس زندانی می كند. در تمام مدتی كه او در خانه نیست، همسایه‌ها از پشت میله‌ها به این كودك غذا می‌دهند. پس از اعتراضات به اقدام تكان دهنده، این پدر سنگدل برای كار خود یك توجیه آورد؛ ماجرا به پنج سال پیش باز می گردد، زمانی كه این كودك 4 ساله بود و به دنبال حادثه ای در شهر كرابی، ضربه ای سخت به سرش وارد شد. به دنبال این ماجرا شكافی در سر او به وجود آمد و هنگامی كه پس از مدتها زخم او درمان شد، دیگر حال او طبیعی نبود. پس از این حادثه، حركات و رفتار پسر بچه به شدت تغییر كرد و به همین علت از رفتن به مدرسه هم منع شد. كافی بود پدرش لحظه ای از او غافل شود تا در چشم بر هم زدنی در جنگل ها ناپدید شود. پس از این اتفاقات مادر او خانه را ترك كرد. از آن پس مرد تایلندی به تنهایی تمام تلاش خود را برای كمك به پسرش به كار گرفت اما كاملا بی‌فایده بود. از دست پزشكان نیز كاری برای درمان پسربچه بر نیامد. این مرد كه توانایی مالی برای استخدام پرستار نداشت، مدام نگران امنیت فرزندش بود و در نهایت پس از مدتها سردرگمی تصمیم به ساخت یك قفس برای او گرفت. با شنیدن ماجرا، مقامات مربوطه در شهر كرابی مبلغی را به‌عنوان كمك به این مرد پرداخت كردند تا بخشی از مشكلات مربوط به نگهداری و درمان پسرش برطرف شود.

  • عکس خبري -رونويسي از فتنه 88

    رونویسی از فتنه 88

    عباس حاجی‌نجاری

  • عکس خبري -جديدترين واکنش روحاني به قيمت دلار!

    جدیدترین واكنش روحانی به قیمت دلار!

    در حاشیه اظهار نظر سخنگوی دولت درباره قیمت دلار و واكنش رئیس جمهور، احمد عبداللهی نیا این كارتون را در نیشخط منتشركرد.

  • عکس خبري -پارک‌هاي علم و فناوري نقطه اتصال بين صنعت و دانشگاه

    گزارش اختصاصی نما:

    پارك‌های علم و فناوری نقطه اتصال بین صنعت و دانشگاه

    پارك علم و فناوری سازمانی است كه هدف اصلی آن افزایش ثروت جامعه از طریق تشویق و ارتقاء فرهنگ نوآوری و افزایش توان رقابت در میان شركت ها متكی بر علم و دانش فعالیت می كنند.

آخرین اخبار