آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1396/3/22|6/12/2017

اخبار ویژه

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ پايتخت داعش در آستانه سقوط
  • عکس خبري -حذف منتقدان ادامه دارد!

    حذف منتقدان همچنان ادامه دارد!

    متأسفانه رئیس‌جمهور درست برخلاف آنچه می‌گوید عمل می‌كند، وی بارها بر این مسئله تأكید كرده است كه از نظرات منتقدان استفاده می‌كند؛ ولی هنگامی كه وقت عمل رسیده، منتقدان را نادیده گرفته یا الفاظ بسیار زشتی را به آنها نسبت داده است.

  • عکس خبري -مهم‌ترين دغدغه رهبر انقلاب!

    مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب!

    از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی كه می‌توان نشانه و قرینه‌ای برای آن در بیشتر دیدارهای معظم‌له به ویژه سه دیدار اخیر، یعنی مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)، دیدار با دانشجویان و دیدار با شاعران و اهل فرهنگ یافت، مسئله گفتمان انقلاب و حفظ روحیه انقلابی‌گری است. این موضوع در دیدارهای مذكور به طور مستقیم و غیر مستقیم مورد تأكید و تبیین ایشان قرار گرفت.

  • عکس خبري -تمام ريشه هاي حوادث تروريستي اخير خشکانده شده است/ نهادها و وزاتخانه ها به لحاظ امنيتي تدابير مستحکمي را اتخاذ کنند

    عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با نما مطرح كرد؛

    تمام ریشه های حوادث تروریستی اخیر خشكانده شده است/ نهادها و وزاتخانه ها به لحاظ امنیتی تدابیر مستحكمی را اتخاذ كنند

    رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:آنچه كه عزیزان ما از وزارت اطلاعات و كشور در مجلس گزارش دادند، حكایت ازآن دارد كه تمام ریشه های حوادث تروریستی اخیر در كشور خشكانده شده است، حتی در خارج از مرزهای كشور هم این تروریست ها تحت تعقیب قرار گرفتند و سرانجام به درك واصل شدند .

  • عکس خبري -علاج واقعه بعداز وقوع

    اختصاصی نما:

    علاج واقعه بعداز وقوع

    ما شاهد گزارشات و شكایات فراوانی از دستگاه‌های اجرایی بودیم كه بارها مسئولین قوه قضائیه قبل از انتخابات تذكرات لازم را دادند و شورای محترم نگهبان هم طبق قانون پس از انتخابات مسائل را سیدگی و به قوه قضائیه ارجاع دادند و قوه محترم قضائیه هم تصمیم به رسیدگی كامل رادارد. اما باید گفت كه تمام اینها (نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب بود) زیرا در این انتخابات كارهایی انجام شد كه شایسته نظام جمهوری اسلامی نبود

  • عکس خبري -هراس دشمن از آتش به اختيار

    هراس دشمن از آتش به اختیار

    پس از بیان كلیدواژه «آتش به اختیار» از سوی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برای افسران جنگ نرم دشمنان درصددند این واژه را تحریف كنند تا نیروهای جوان انقلابی از مسیر اصلی منحرف شوند.

آخرین اخبار