آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/5/2|7/23/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -قانون انتخابات نيازمند بازبيني است

    لاله افتخاری:

    قانون انتخابات نیازمند بازبینی است

    قانون به روز رسانی شود و اگر نگویم كه هر سال ولی باید در یك فواصلی از دوران به روز رسانی شود تا بتواند متناسب با زمان و با استفاده از بهترین تجربه‌های دنیا و با رفع مشكلاتی كه در اجرا خودش را نشان می‌دهد، بتواند كارآمد و كم هزینه و مناسب باشد.

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ بافت فرسوده شهر تهران
  • عکس خبري -گزارش تصويري/اينجا آب کم است

    گزارش تصویری/اینجا آب كم است

    چشمه شور روستایی با بیش از ۵۰ خانوار جمعیت، در كنار اتوبان تهران - قم و دریاچه نمك حوض سلطان، با بحران آب روبرو است. آب لوله كشی در این روستا قطع شده است و تلاش های مردمی برای وصل مجدد آب بی نتیجه مانده است.

  • عکس خبري -نعمت امنيت

    نعمت امنیت

    مصون ماندن كشورمان از هرگونه حملات تروریستی مدیون نقش‌آفرینی جهادی و انقلابی سپاه پاسداران و دیگر نیروهای خدوم اطلاعاتی و امنیتی كشور است.

  • عکس خبري -توهين سعودي‌ها و آشتي‌جويي برخي از خودي‌ها با اين رژيم متحجر !

    توهین سعودی‌ها و آشتی‌جویی برخی از خودی‌ها با این رژیم متحجر !

    جهان آن‌قدر وارونه شده است كه پدرخوانده تفكر وهابیت و پدر معنوی تروریست‌های تكفیری از میانه‌روی و مبارزه با تروریسم حرف می‌زند! كشوری كه دستش تا مفرق به خون صدها نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام آلوده است و توان اداره مراسم حج را ندارد، از اداره منطقه و مبارزه با تروریسم و تحریم جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می‌آورد!

  • عکس خبري - اعلام برائت زنجيره اي خواص از برجام/ کالبد بي جان برجام روي دست دولت مانده است

    عضو اسبق كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با نما مطرح كرد:

    اعلام برائت زنجیره ای خواص از برجام/ كالبد بی جان برجام روی دست دولت مانده است

    هنوز عده‌ای هستند كه براین طبل توخالی می‌كوبند و این بدین دلیل است كه آنها برای حفظ آبروی خود در افكارعمومی جامعه، مجبور به دفاع از برجام هستند، عده‌ای نیز سكوت كرده و عده‌ای اعلام برائت می‌كنند. اما بنده معتقدم اگر انسان اشتباهی را به صراحت و شجاعت، اشتباه خود را بیان كند.كسانی كه جرأت ندارند اشتباه خود را بپذیرند، و بیان كنند، اشتباهات بعدی را مرتكب خواهند شدو در اشتباهات‌شان غرق می‌شوند كه دیگر قابل برگشت نیست.

  • عکس خبري -کارخانه اي: تحريم اوليه و ثانويه، ميدان بازي گسترده اي را براي آمريکا ايجاد کرده است/ تحريم دلار از سال 2008 وضع شد و مطابق توافق ژنو و برجام بايد رفع مي شد

    برجام در یكسالگی/ آنچه می خواستیم؛ آنچه شد-7

    كارخانه ای: تحریم اولیه و ثانویه، میدان بازی گسترده ای را برای آمریكا ایجاد كرده است/ تحریم دلار از سال 2008 وضع شد و مطابق توافق ژنو و برجام باید رفع می شد

    رئیس كمیته هسته ای مجلس نهم گفت: غربی ها مدعی هستند كه تحریم شامل تحریم های اولیه است كه از بدو پیروزی انقلاب وجود داشته است؛ حال اینكه كه در سال 2008 با فشارهایی كه اروپایی ها وارد كردند، تحریم دلار در دسته تحریم های هسته ای قرار گرفت و بدین ترتیب، هم بر اساس توافق ژنو و هم برجام می بایست تحریم های دلار برداشته شود، ولی متأسفانه شاهد این هستیم كه عده ای اعلام می كنند كه این تحریم، جزء تحریم های اولیه است.

آخرین اخبار