آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/6/17|9/7/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -نقش آمريکا در معماي ناگشوده 17 شهريور

    نقش آمریكا در معمای ناگشوده 17 شهریور

    یكی از پرونده‌های كمتر بررسی شده درباره آخرین اقدامات سیستم اطلاعاتی نظام شاه برای حفظ قدرت، طرحی موسوم به "طرح جوش" بوده است. این طرح شامل دو بخش بوده است، نخست خبر رسانی و دوم عملیات. بررسی این طرح پژوهشی جداگانه می‌طلبد اما به صورت مختصر می‌توان گفت كه كشتار 17 شهریور توسط بخش عملیات این طرح به اجرا در آمده است.این طرح با شركت افراد تیم تعقیب و مراقبت اداره دوم ارتش و افراد ضد اطلاعات نیروی هوایی انجام و عمل شده است كه تحت مدیریت مستقیم عوامل آمریكا مشغول بوده‌اند.

  • عکس خبري -تروريسم ميوه درخت ملعونه؛ مسئوليت امت اسلامي در مقابل آل سعود چيست؟

    اختصاصی نما

    تروریسم میوه درخت ملعونه؛ مسئولیت امت اسلامی در مقابل آل سعود چیست؟

    به یقین اوج وقاهت و بی كفایتی آل سعود را می توان ماجرای و اتفاقات تلخ رخ داده درحج سال گذشته دانست كه فاجعه تلخ منا در صدر آن قرار دارد. این حادثه تلخ نشان داد كه رژیم سفاك سعودی دركنار تبدیل شدن به مبنعی برای ایجاد شرارت و تفرقه در میان امت اسلامی،توانایی مدیریتی برای یك اجتماع انسانی را هم ندارد.

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ بارش شديد باران در رامسر
  • عکس خبري -شجره خبيثه ملعونه آل‌سعود لياقت اداره حرمين شريفين را ندارد/ دست آمريکا در خون شهداي منا آلوده است

    رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدای منا:

    شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد/ دست آمریكا در خون شهدای منا آلوده است

    رهبر معظم انقلاب فرمودند: سكوت كشورهای اسلامی در حادثه‌ منا بلای بزرگی است كه جان ملت‌های اسلامی را دربرگرفته و این برای دنیای اسلام مصیبت است.

  • عکس خبري -باز هم سخنان عجيب و به دور از مصلحت هاشمي رفسنجاني!

    باز هم سخنان عجیب و به دور از مصلحت هاشمی رفسنجانی!

    چطور ممكن است كه رئیس دولت سازندگی با پایگاه شخصی خود مصاحبه‌ای ترتیب دهد و در پاسخ به این پرسش كه با توجه به تجربه‌ای كه جناب‌عالی در جذب و همراه كردن عربستان پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ داشتید، آیا امكان تكرار آن تجربه پس از برجام وجود دارد و ما دست اول را به سمت آنها دراز كنیم، بگوید: «اگر لازم باشد، چه اشكالی دارد؟ قبلاً این كار را كردیم. آقای ظریف مكرر گفته كه ما آماده‌ایم هر جا كه لازم باشد، مذاكره كنیم.»

  • عکس خبري -ضرورت ساخت فيلم هاي با محوريت مقاومت در منطقه

    كارگردان فیلم الشهید در گفتگو با نما:

    ضرورت ساخت فیلم های با محوریت مقاومت در منطقه

    عبد الطاهر رحیم كارگردان عراقی فیلم الشهید گفت : ساخت فیم درباره محورمقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس ، استكبار جهانی و گروههای تكفیری قطعا می تواند تصویری روشنگرانه از جنایات آمر یكا و صهیونیست ها ارائه دهد.

آخرین اخبار