آرشیو زمانی اخبار پایگاه خبری تحلیلی نما در تاریخ 1395/5/26|8/16/2016

اخبار ویژه

  • عکس خبري -مأموريت جديد مهره كليدي فتنه

    مأموریت جدید تاجزاده

    باری، آن روز در آستانه فتنه88 دنبال حساسیت زدایی از «منافقین انقلاب» بودند و امروز دنبال حساسیت زدایی از «منافقین خلق»؛ برای رمزگشایی از این پروژه جدید، شاید كافی باشد مسئولیت انتخاباتی جدید تاجزاده را رصد كنیم. مسئولیتی كه برای دوره نارضایتی غرب از الگوشدن «ایران امن» در منطقه گرفتار آتش جنگ نیابتی آمریكا معنادار است.

  • عکس خبري -قراردادهاي جديد نفتي، باج دهي به غرب است/ گروه ده نفره کرسنتي پشت پرده قرارداد/ به رئيس جمهور نوشتم اگر خارجي ها يک قرارداد يکطرفه تنظيم مي کردند، بهتر از قرارداد کنوني مي شد

    هدایت الله خادمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما:

    قراردادهای جدید نفتی، باج دهی به غرب است/ گروه ده نفره كرسنتی پشت پرده قرارداد/ به رئیس جمهور نوشتم اگر خارجی ها یك قرارداد یكطرفه تنظیم می كردند، بهتر از قرارداد كنونی می شد

    عضو كمیسیون انرژی مجلس، قراردادهای جدید نفتی را، «باج دهی» به كشورهای خارجی عنوان كرد و تصریح كرد: من نمی دانم چرا باید چنین باجی به غربی ها بدهیم كه استقلال سیاسی و اقتصادی ما را سلب می كند. نمی دانم این چه اصراری است كه آقایان روی این موضوع دارند. متأسفانه اینگونه اقدامات، توسط گروه كرسنتی دارد پیگیری می شود و معلوم نیست كه نظام چه بدهكاری به این گروه ده نفره دارد.

  • عکس خبري -مرام پهلواني

    مرام پهلوانی

    آنچه در این میان بیش از هر چیز دیگر تحسین‌برانگیز است، آن است كه كیانوش رستمی خوش‌رنگ‌ترین مدال المپیك را به شهدای مدافع حرم تقدیم كرد و مرادی نیز در اقدامی ارزشمند طلای خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه نمود.

  • عکس خبري -روياي رفع حصر

    رویای رفع حصر

    انگار برخی خود را به فراموشی زده‌اند و چشم بر همه این ظلم‌ها و هشت ماه مدارا با آنها بسته‌اند و از رفع حصر دم می‌زنند! و دوباره این مسئله را تیتر یك كرده‌اند كه یعنی فراموش نشده است(!)

  • عکس خبري -گزارش تصويري/ «لانتوري» به نفع قربانيان اسيدپاشي
  • عکس خبري - ماهيت بحران سوريه و جنگ رسانه‌اي محور عربي – غربي عليه مقاومت

    حسن هانی زاده در گفتگو با نما:

    ماهیت بحران سوریه و جنگ رسانه‌ای محور عربی – غربی علیه مقاومت

    عربستان سعودی با داشتن یكصد شبكه ماهواره ای فعال و گردش مالی سالانه ده میلیارد دلار بیشترین نقش جریان سازی علیه محور مقاومت و سوریه ایفا می كنند.عربستان سعودی عامل همه ی بحرانهای منطقه ای در سوریه،یمن،لبنان و عراق است و هدف عربستان هم این است كه ایران را منزوی بكند و حزب الله را در واقع از صحنه ی عملیاتی حذف بكند

  • عکس خبري -آقاي آخوندي لطفاً پاسخ دهيد

    آقای آخوندی لطفاً پاسخ دهید

    وزیر راه دولت تدبیر و امید كه سخنان جالب توجهی را در سابقه خود دارد، چنان‌كه همان ابتدای شروع به كار دولت پروژه‌های مسكن را «مزخرف» خوانده بود، سؤال كرد كه چگونه بر بیش از ده‌ها شركت نامدار ایرانی در زمینه تهیه باكیفیت غذا در كشور كه می‌توانند این خدمات را به بهترین شكل ممكن ارائه دهند، چشم بستید و توانایی‌های آنها را ندیدید و به جای آنها میدان فعالیت را برای شركت‌های غربی فراهم كردید؟!

آخرین اخبار